Tuesday, October 2, 2012

m00n cake

Assalammualaikum.

morning weih..
k, pagi ni dapat mooncake dari bekas kerani aku, josephine..
dia ni berhenti sebab nak bersalin n nak jaga anak dia..
dia tade cam tak best je office nieyh, sebab ade dia aku rasa takut2 sikit.. haha
k aku pelik nape dioag kena bagi moocake bagai,
da la satu pek mooncake tue mahai!
jlu cakap dia beli satu pek sampai rm130!
bapak mahai!
kalau aku memang tak la nak beli~
haha!
menurut alex mooncake ni macam memperingati peristiwa dalam dinasti ape ntah..
haha..
aku lupa.. padehal baru je tadi dia cete..
dia cakap mooncake ni cam satu agen pemberitahu la, sebab dulu ne la ade hp faks email ape bagai..
diaoag buat kuih ni n selitkan kertas yang mengandungi mesej2 tertentu kat dalam kuih itu,
itulah salah satu medium diaorang berkomunikasi dari jarak jauh..
haha.. ayat~
hurm, ni mooncake yang x kerani aku kasi


packaging dia memang sweet r, sebab ade kaler2 pink gitu..
aku nampak je bekas nie, awai2 da aku gtau ekin aku nak bekas niey!
haha..
sian ekin.. padehal dia paling suke kaler pink..


isi dalam bekas..
ade dua ketul kuih je..
bagi korang berbaloi ta beli mahai2 dalam ade dua ketul kuih je~
haha.. kalau aku memang tak la..
kedekut..
kaler coklat tue perisa Golden Mixed Nut
yang hitam Night Symphony..
aku da rase yang kaler coklat tue, not bad la sebab dalam dia ada kekacang..
yang hitam tue aku ta rasa lagi..
pape pun terima kasih kat kerani aku tue pasai kasi mooncake nieyh..
walaupun dia kasi satu kotak je,
diaoag semua ta nak mooncake ni,
c siti katenye memang ta makan,
c ekin mam sikit pastu ta nak da..
a peng? jlu? alex?
memang ta makan la diaoag da jemu.. so dapat r kat aku..
huahuahuahua~~