Saturday, September 29, 2012

untitled

assalamualaikum, lame da tak update..

berzaman gak rasanya..
hurmm, tak tau nak start cete yang ne satu.. pening-pening..
kebelakangan nie hidup aku cukup la serabut, macam-macam masalah melanda..
haha, macam la aku sorang je dalam dunia ada masalah.. hasihh..


1.
k, minggu depan aku last keje kat banner city, dapat keje lain..
bos soh kasi sebab nape nak berhenti..
sebab aku berhenti?? tade sebab =='
ne tak nya, nak kate aku nyampah ngan bos aku? tak, bos aku punya la hensem
nyampah ngan kerani aku? pun tak, sometime tue ade jugak la nyampahnye..
nyampah ngan ekin, jlu ahpeng? langsung la tak..
haishh, berat gak masalah ni, berhenti sebab tade sebab..
susah, susah..
lastly aku buat alasan, gaji kat sane lebih $$$.. haha!
padan muka bos, tue la gaji aku kasi ciput sangat..
#done


2.
pasai housemate aku, k dia ada 2 bf, soag dok kl soag dok beruas (orang cantik la katekan)
dulu kate nak setia sekali ntah camne da jatuh hati gak kat budak beruas tue.. saje cari masalah..
now bila nak mintak putus, confirm c beruas tue akan drive datang teluk intan untuk pujuk dia,
lantak r kau pukul berapa pown, sanggup datang!
hurmm, aku tanya :

aku = 'kau ta rase bersalah ke ngan *&^%& (bf kl), kau buat dia camni?'

membe aku = 'aku rasa bersalah, tapi aku sayang dua2'

aku = 'abih tue dulu kate sayang *&^%& (bf kl)  lebih, nak setia kat dia, tapi nape jadi camnie lak? kalau dia tau ko buat camni tak ke dye marah ke hape?'

membe aku = 'mula2 dia marah, lau dia boleh terima aku balik, aku couple la balik ngan dia'

aku = '.........'

#what the hell


3.
berkaitan ngan housemate aku gak r, ada r soag mamat ni, kitaoag gelar dia abang soya
orangnya good looking, pemalu, ta smoking kot..
k, pasai dia ni lak, dia ni da berkenan gila kat housemate aku ni (almaklum la membe aku ni cun)
sampai sanggup ikut membe aku nie balik keje ari2..
pasai nak no hp, last2 membe aku kasi gak, kesian punya pasai..
tapi no dia kasi tue c beruas tue da ambik balik.. kononnya ta nak awek dye tue melayan jantan laen la..
so, kesian la kat mamat soya nieyh, lastly aku gak mesej dye,
tau la perangai sebenar c soya ni,
gatal nak mampos.. haha
aku pown steady je r, layan bese2 jer..
tiap malam mesti dia ngadu, dia nak cakap ngan membe kau tue, rindu mmbe aku..
aku da cakap, membe aku tue da berpakwe
c soya ni tetap gak berdegil..
lastly..
lantak kau r..
malas aku nak layan..

#tergantung


hurmm, tue jela yang terjadi.. banyak g, t la de mase aku cete..
pape pon, aku rindu kat kakak aku.. tapi di jauhhhhhhhhhhhhhhhh..
penang..
tape petang nie tade aral aku p penang..
babai perak..