Thursday, October 11, 2012

new

Assalammualaikum.
sorry ta update semalam..
#ehh, cam ader je oag nak bace.. haha~ (monolog dalaman)
k..
aku da pindah tempat keje baru..
same gak, designer.. syarikat pengiklanan.. tapi owner melayu..
tipu la kalau aku cakap aku ta sedih.. tapi ini keputasan yang aku da buat..
tempat keje baru ni pown banyak gak job..
tapi..
tade ekin, jlu, apeng, shuk..
sedihhhhhh..
tade oag yang aku nak sembang, tade oag yang aku nak tarik2 rambut dye, tade oag aku nak perli2
hurmm..
rindu kat dioang..
yang ade ni jela.. tinggal kenangan..

dari kiri : kakak, aku, bos, ekin, udah dipecat, jlu, ahpeng

yang lagi sadis, kakak aka kerani aku lagi awai berhenti dari aku.. huu..

dari kiri: ahpeng, satish, saw, ekin
pape.. tq bos yang banyak beri tunjuk ajar..
ekin, yang sanggup layan kerenah aku..
jlu, ahpeng.. banyak bagi tunjuk ajar..
sayang korang semua..
:(

2 comments:

Anonymous said...

sayang ko !!!! rinduuu muwahhhhh

Anonymous said...

sayang ko !!!! rinduuu muwahhhhh