Saturday, October 6, 2012

berat

Assalamualaikum,
k semalam aku bising2 pasai bila gaji nak masuk..
k da masuk da..
malam kuaq ngan mmbe aku n pakwe dye
p mam pastu terus g menara senget lepak..
k aku p guardian..
de mende aku nak beli sangat..
lame da pendam tue..



k balik umah test..
sekali tue dyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


k pic tue from google ea.. tue berat melampo da tue!

69kg

k arytue alex da tegur, yang punggung aku da makin lebo!
aku bleyh buat tatau lagi..
skunkk..
baru nak rase nyesal..
haaaa, mam malam lagi!
marrybrown, mcd, domino, pizza hut, kfc
telan banyak2 lagi!
haha..
makan ta hengat!

so aku ngan semangat
mau start diet secara sehat
tamau skip lunch,
mam sikit tp ambik bende yang mengenyangkan..
malam ta mam banyak..

sok paginye aku g jog kt padang speedy..
dapat la buat dalam satu jam..
kebetulan plak pagi niey ade senamrobik lak
anjuran pejabat belia n pejabat kesihatan
so join jela
bukan kena bayo pown..
berpeluh2 gak r aku.

antara manusia2 yang join

banner program
aku balik awai, sebab aku masuk keje kowl 9..
dioag cakap program nie berlangsung siap ary sabtu kowl 7.30
#tapi tadi start kowl 8.30, standart r melayu
kat padang speedy..
so sesape rase nak join p la.. free je..
orang area ti r terutama sekali..
p jangan ta p..
jom sehat beramai2..

#jangan la aku hangant2 taik ayam!


No comments: