Thursday, October 4, 2012

bila nak masuk??

assalamualaikum..
bila nak masuk?
masuk pe?
masuk ayo?
tak, tak..
sebenarnye title tu patut berbunyi sebegini
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

















bile nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk masyukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
































GAJI

bende paling korang tertunggu bila da keje..
ta kesah la yang dapat awai bulan ke hujung bulan..
dapat je nak settledkan macam2..
macam aku,
sewa umah, bil air, elektrik
yuran asrama adik aku..
barang2 dapur,
tue belum lagi aku punya segala mak bapak jenis keperluan..
haishh..
haha.. mengeluh lak..


bos bila nak kasi gaji??
jenuh da aku dok tayang purse aku yang tinggal bape hengget je kat dalam tue kat dia..
siap kira2 syiling depan mate dia..
bos aku?? still wat derk je..
alahai.. nasib kau la nurul..
haha.. harapan..

yang mengharap dan terus mengharap..