Thursday, October 4, 2012

produk baru - MUG

Assalamualaikum.
Aip2 semua..
nak cete sikit pasai produk baru kedai kami..
nak promote la sikit an pasai mug ni walaupun aku nak berhenti da =='
#sadis
but sebenarnya produk ni da lame la ade tapi baru sekarang kami ade mesinnya..
jom tengok sikit camne rupa MUG hasil dari Pengiklanan Banner City..



dari banyak2 design yang kami buat, design ni gak yang aku berkenan sangat..
ni design budak baru tue, namenye shuk..
actually, mug ni kami buat untuk free gift for regular customer..
#tapi yang ni aku da kebas dulu awai2! haha..




so kepada yang berminat nak tempah MUG ni, meh la datang ke kedai kami terletak di
272 JALAN INTAN 12 BANDAR BARU, 36000 TELUK INTAN, PERAK.
bersebelahan ASNB Teluk Intan, belakang MARRYBROWN
tel 05-6229300    012-5201737

#baru aku perasan yang watermak aku selama ni salah la der.. haha!