Thursday, October 23, 2014

ninaskincare "oxygencell"

assalamualaikum.
hi.
nak share pasal produk kecantikan yang aku tengah pakai sekarang.
sebelum tu, aku nak cerita dulu.
muka aku ni bukan jenis flawless.
pantang salah pakai produk, mula la sindrom2 jerawat, jerawat pasir berleluasa.
sadis.
dulu aku start pakai ibu putih, dah putih jerawat seketui dua je kelua,
sekali gatei tangan p campur dengan satu produk ni nama dia collagen
sapa tau produk tu penah hot, n produk tu tiada kelulusan dari KKM .
untuk maklumat tambahan kat sini .

ok
bermula episod sengsara duka
muka aku start  jadi camni.




so, ni bukan pertama kali ye muka aku jadi camni
ni dah kali kedua.
n now aku sedar muka aku memang tak boleh terima dah bahan2 yang mengandungi brang terlarang.
serius weih, tension ape semua ada.
salah sendiri kan, tak pernah serik, tak pernah nak ingat.
huuu..

sampai la satu hari tu, aku upload kat instagram aku pasal masalah muka aku ni ha.
n ada sorang hamba allah yg mana kengkawan insta jugak suruh aku try satu produk ni dari

so aku pun gigih baca testimoni pe semua,
try order satu 
walaupun dalam hati aku giler takut nak try, sebab takut muka aku jadi makin teruk.
mula wassap kak nina tu, dia pun terkejut kot muka aku pasai apa teruk lagu tu.
dia pun marah, sebab aku suka2 pakai produk bukan2.
huuu..


tu produk dia (bekas yang paling besar, kanan seklai)
 yg aku guna sekarang.

Oxygen Cell. RM70
(ada kelulusan KKM ye)

cara pakai senang je,
buat mask selama 30 minit,
waktu pakai sebelum tido or awai pagi atau mana dan jela
n benda tu boleh mix ngan ibu putih,
tapi aku kekadang je mix.
before basuh, gosok2 dulu muka tu ngan jari
nanti ada la keluaq macam sisa daki sekali.
pastu kalau rajin ambik ais batu sapu kat muka,
supaya bagi pores tu tertutup.

alhamdulillah,
muka aku makin hari makin ok



see, jerawat pun dah banyak yang kiok.
hehe.



 sampai la sekarang..
so the end of story.
jangan mandai2 pakai produk tade kelulusan KKM ye. kalau ada yang bantah
lantak korang la, memang la memula je lawa flawless
lama2 nanti, tengok la sendiri pe yang akan jadi.

sekian. terima kasih.

kalau nak order jugak nah order ngan dropship dia

kak nadia : 017-8518941

kak nina tu selalu bz,
 n jangan risau barang sama je. harga pun sama.
tak caya nah, follow kak nina kat insta,
baca la testimoni produk2 dia.
n ramai gak yg dah jadi dropship dia, tak caya g la check sendiri kat insta dia.

sekian.
(ni bukan iklan berbayar eah, ni iklan ikhlas dari hati)
barang baik orang akan kongsi.
:)

No comments: