Saturday, July 6, 2013

customer

assalamualaikum,
aku keje sebagai pereka grafik, pembebel yang berjaya
keje aku datang office bukak blog bukak fb men daimond dash ngan candy crush..
pastu baru wat keje..
boring2 plak ang aku p stalk instagram fynn jamal
sebab nak tengok anak dia nama juna..
haishhh, sejukk je mata memandang..

haishh, pekejadah la panjang berjela aku punya mukadimah..


back to the story..
rini aku nak cete pasai customer..
macam2 peel customer aku jumpa..
n ada la 2 3 orang yang aku anti
means aku menyampah bila deme datang nak order barang..
menyampah sebab apa??

suka2 nak tukaq design 4 8 7 9 6 kali
suka nak harga murah2 padahal buat satu barang yang tak sampai RM100
nak cepatttttttttttttttttttttttt, (kecuali org sebelah sebab diaog customer tetappp..)
suka2 paksa aku buat design sekejap tu
pastu selalu da design pastu ta jadi order, yang ni ade seko ragam camtu!
memang ppppppppppfffffffffffffffffffttttttttttttttttttttttttt!



i is menyampahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tauuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
tapi i sabarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



so, setakat ni my temperature is ok..
dah habih, tade benda nak merepek, sampai sini je..
lenkali cete g..



babai..

p/s : cete lone ranger nasib la best! laka2 je!