Friday, April 17, 2015

Nak Update, Tapi..

Assalamualaikum,
cam bese la.. tetiba muncul setelah kian lama menyepi.
~dasar blogger picisan.
Apa khabar mengkome? Sehat? Macam mana kehidupan ber GST? kahkah..
ok, banyak benda nak dok cerita tapi cam bese ler ye, malas.
padehal gambar semua dah ada dalam pc, cuma mood nak reka cerita tu je tade lagi, takat nak merepek meraban tade info boleh. haha.

Alhamdulillah, walaupun banyak kerja tapi banyak gak benda yang aku dapat buat untuk tahun ni, banyak tempat yang aku berhajat nak pergi or tak pernah fikir pun nak pergi aku dapat pergi jugak, kuasa Tuhan weih, siapa kita nak menolaknya? Syukur alhamdulillah sebab aku diberi kesempatan.


Btw, nanti lah ye aku cerita.. Mood bercuti tak hilang lagi ni.. 
Mana aku nak p lagi ni..
Emmmmmmm..










  diakhiri dengan gambar wa feeling2 dok new zealand padehal kundasang je.
tape, pengalaman.
Alhamdulillah.


Tata..


Sekian.

No comments: