Friday, February 15, 2013

mendenye la??

assalamualaikum,


baru nak ade mood nak update blog,
lau dak memang terbiaq la berhabuk blog nieyh..
now dok on9 kat rumah je..
wifi? jiran sebelah punya.. haha!

nak harapkan YES bos aku yang free trial 3 month tu, mmg tak dapat laaa..
huu.. naseb la dapat bos camtue..
#ehh, tapi dia baik hati kot..! sayang bos2 aku.. (ayat mengipas) hakhak..

now,  aku dok sensoag je kat umah..
housemate?
ntah r nanti ler dulu, gpon akhir2 ni aku jarang de kat umah
bese tidoq kat office, air cond pon hado,
tape tade la selesa cam kat umah sbb umah ade katel tilam bantallll.. huuuu

tapi kekadang tue ade la jugak lya awek uqo membe kolej aku datang melepak kat umah nie,
aku tade ler sunyi sangat..
kekadang akak aku ade gak balik.. tapi tade ler lama..

habih boring pun aku keluaq ler sesoang merayap cari makan yang dok diidam2kan anak tekak..
tapi kekadang tue cam hape jugak an, makan soag2 tade kawan nak borak..
haha.. kesian..

now, boypren no hado..
yang hado buayapren.. tapi jauh nun johor doknye..
sabo jela..

tape minggu nie je boring.. next weekend g melancong..
company trip lagi..
kemane?
....
.............
.......................
.................................
.............................................
..........................................................
..................................................................
.............................................................................













tu haaaaa...........

















melake lagi..
huu.. da pat kali aku p..
hurmm, ikot jela oag da bawakk..
dapat gak merilek kan minda, menenangkan hati..
ehh, tenang ke hati?
buat2 ler tenang..
hitam ler aku lagi.. haha..






till then.. sekian..

terima kasih..

:)

No comments: