Wednesday, December 19, 2012

imaginasi

Assalamualaikum,
selamat pagi..
da dua hari aku bangun lambat..
subuh?
kelauttt..
hadoi, hadoi..
haha..
now office aku ta abih renovate lagi..
semalam baru setel kan cctv,
dannn..
monitor cctv tue sebelah aku..
start aku pk macam2!
ohhhhh damnnnn~!


seriously!
aku penakot gak oagnye!
n aku dok terbayang2 yang tetibe de something terjengul wajahnya depan cctv tue!
tak ke siooootttttttttttt~!
haha..
naseb rini monitor tue dok sebelah aku!
lau esok dan hari2 seterusnya still kt sbelah aku!
haha.. mau ta buat koje aku..
haha..
suka pk bukan2..
now ngah tunggu cina renovate tue mai, pasangkan rak utk monitor..
now, kt tmpt aku wat koje nie semakkkk kot~!
sempit!
sabau jela!
btw..
job oke la takat nie..
aku da dapat 2 job berkaitan signboard~!
smile~! hehe..

k nak siapkan keje..
now da ade cctv, cm susah sikit nk curi tulang.. sebab aku rasa bos aku dok check aku kt cctv je!
haha.. netaukannn..
rase jela..
k bai



tenkiu..
:)

No comments: