Wednesday, April 20, 2011

Giveaway Ujang9897



assalamualaikum,
haku j0in c0ntest lagii.
sungguh jakun diriku ini.. haha..
menangnye idak jugak, ate, udah adat pertandingan..
ade kalah menang.. haha..
oke, sudah jauh aku melalut..
btw,
giveaway ini telah dianjurkan oleh
En. Azfar/Ujang9897
beliau adalah seorang rakyat malaysia..
hehe..
seorang peminat sis heliza serta Lisa surihani
se0rang yang kuwus keding..
n
n
n
bla, bla, bla..
huu..
maleh nak cite pjg2..
haha.. g p0wn ta baek mengutuk 0wang..
pix haku yg ku rasekan semp0i


oke, GA nie mybe akan ditutup pd minggu nie gak, s0 kita pakat ramai2 j0in GA dia,
c0z hadiah nya p0wn bley tahan gak, sebab wmai d0k spons0r.. ta salah nak mencuba.. haha..
oke.. sekian,,
aku tag 2 saja,
my fav0urite blogger..
Cik z0ey Zau yah+ c chantekk manis
make up anda  sgt la g0jesssssss!
dan aku sgt jel0us!
huhu..
dan s0wng g..
En. Tokidokidikaki
huu.. sudah tergeliat menyebut nama anda.. hehe..
sekiann..
terima kaseh..
tett~~
=='

2 comments:

Anonymous said...

tq sbb tag tp kan..kan..kan..saya tgh x de mood nk join contest huhuhu...bila dh ok kang saya join ok? tq sgt2..hihi

cikyuyiyui said...

ta pew.. sudi singgah p0wn sudah memandai.. tenz ye sis!